16 באוגוסט 2016

באה באהבה

טו באב. 
חודש אב הוא חודש של חורבן והנה מגיע לו יום שכולו אהבה,
נכון שאנחנו לא צריכות יום בשנה לחגוג את האהבה,
אבל זה נחמד שיש יום כזה, שמלווה בסממנים של אהבה.
אהבה לעצמך. אהבה למשפחה. אהבה לזוגיות, אהבה לשותפות.

אז- באהבה לעצמך עסקינן היום :)
הרי מה הכי חשוב בעולם אם לא את, קודם כל?
כאמא, בכת זוג, כאישה בפני עצמה..


"אל תחמירי עם עצמך יותר מידי"


העבודה שלי מפגישה אותי עם הרבה נשים.
נשים מלאות, רזות, נשואות, גרושות, חד הוריות, שמנות,
נשים באמצע החיים, צעירות..
ולהרבה מהן מכנה משותף אחד - הן לא מרוצות מהגוף שלהן.
לכל אחת יש האזור שלה שהוא הכי פחות אהוב בגוף,
ולפי האזור הזה - היא מתלבשת.
כלומר, 
היא לא אוהבת את הבטן ולכן תכסה אותה בחולצות אוברסייז גדולות,
אחרת לא אוהבת את הזרועות שלה ולכן לעולם לא תלבש חולצה ללא שרוולים
נוספת לא אוהבת את הרגליים שלה ולכן לא תראו אותה בשמלות.
וכן הלאה...וכן הלאה...

"אהבה עצמית היא התרופה הכי נהדרת"


עכשיו בואי נשים אותך רגע בצד ונדמיין שהבת שלך או חברה שאת אוהבת אומרת לך
שהיא לא אוהבת את הגוף שלה בגלל הבטן או הרגליים הלבנות שלה.
מה תגידי לה?
נכון שמיד הלביאה שבך תתעורר ותסביר לילדה המהממת שלך או לחברה המדהימה שלך
למה היא צריכה לאהוב את עצמה ככה, כמו שהיא ?
ברור שזה מה שתעשי! את לביאה!

אז קחי רגע, והתחברי לילדה שבך, דברי אליה
ותסבירי לה כמו שלביאה יודעת להסביר,
למה היא צריכה לאהוב את עצמה ואת הגוף שלה ככה, כמו שהיא. 
כמו שאת!
ולכל "רעשי הרקע" שאת שומעת מסביבך תגידי -

"זה לא תפקידך לחבב אותי ואת מי שאני! זה תפקידי"


ואיך כל הפילוסופיה הזו קשורה לבגדים וסטיילינג את שואלת?
הרי לא הפכתי בין לילה למאמנת אישית לאהבה עצמית :)
זה קשור, משום שכשאת מתלבשת מתוך כבוד לעצמך
את נראית מיליון דולר!

ואת שואלת - מה זה אומר להתלבש מתוך כבוד לעצמי?
או! טוב ששאלת :)

לקום בבוקר ולהחליט שהיום את מתלבשת ולא מתוך
"איך אני מטשטשת ומכסה את הבטן"
אלא מתוך - איך אני מדגישה את החלקים שאני ממש אוהבת בי!
להתחיל את היום מתוך מחשבה חיובית ולהדגיש במקום לטשטש.
את תופתעי לגלות שמהר מאוד את מפסיקה לתת משקל כל כך כבד
לחלקים שאת לא אוהבת בגוף. הם הופכים להיות non issue.

אז מה החלקים שאת אוהבת בגוף שלך?
תחשבי רגע לפני שאת קופצת ואומרת "אין שום דבר שאני אוהבת בי".
תיזכרי בלביאה שדיברה אל הילדה שבך,
וכן, מותר לך להשוויץ ולהתגאות במה שאת כן אוהבת,
או במילים שנפוצות היום - עופי על עצמך!

כי אם את לא תעשי את זה - אף אחד לא יעשה זאת עבורך!
כי את הכי יפה כשאת אוהבת את עצמך!

אחרי ההקדמה הזו, את רוצה לדעת איך להתלבש לדייט עם האהוב שלך ביום האהבה?
אדום. הצבע האדום מיד מתקשר לאהבה, לתשוקה, לאהבת החיים, 
לסטייטמנט - הנה אני כאן! תראו אותי!
המינון של האדום הוא לפי החלטה שלך ולבחירתך.
זו יכולה להיות שמלה אדומה או שרשרת אדומה.
אל תשכחי שה-אטיטיוד הוא מה שקובע.
וגם...הלבשה תחתונה סקסית :)


בילוי נעים מהממת
לילי 



את אישה עסוקה. ילדים, עבודה, זוגיות..
בואי נוריד לפחות דאגה אחת מסדר היום שלך
מה ללבוש ?!
בהדרכה פרטית את תלמדי כמה טכניקות פשוטות
שיעשו שינוי גדול במלתחה שלך
ובדרך שבה את מתלבשת בכל בוקר!
מה יהיה בהדרכה?
איך להתאים בגדים וגזרות למבנה הגוף שלך
מה הפריט שיוריד לך כמה ק"ג ויזואליים מהמראה
איך לשדר את העסק שלך גם בלי ללבוש שחור
מאיזה טעויות לבוש להימנע
איך לקנות בדיוק ו*רק* את מה שאת צריכה.

אפשר הדרכה פרטית רק לך, ואפשר בזוג או שלישיה
מחיר הדרכה פרטית - 250 ש"ח
מחיר לשתיים או 3 משתתפות - 200 ש"ח.
דברי איתי 054.5649653

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה