26 בינואר 2016

רוצה ללבוש שחור? גלי איך לעשות את זה נכון


אז נכון שההמלצה היא לשלב צבעים במלתחה, גם כי צבעים הרבה יותר מחמיאים מצבע שחור, וגם כדי לא לשעמם את עצמנו עם מלתחה שברובה שחור ואפור.
אבל בכל זאת, איך אפשר לשדרג או להפתיע עם בגד שחור?

נשים רבות נוטות ללבוש שחור כי הוא מרגיש קל (תמיד יש בארון), הוא מרגיש נוח (שחור עם ג'ינס או עם כל צבע ונסגור סיפור), כי שחור מרזה (נכון, אבל אפשר להיראות רזות יותר גם באמצעות אשליות אופטיות ושילובי צבעים).
אבל נשים רבות לא מודעות לעובדה ששחור יכול להזקין ולנקז את החיוניות מהפנים. 
שחור הוא לא צבע- שחור הוא היעדר צבע. הוא סופג את האור מהפנים, מדגיש קמטים וכהויות.

אבל בואו נודה על האמת, אף אחת בנינו לא ממש תוותר על שחור. גם לא אני.
אז איך בכל זאת?


אם השחור סופג את האור והחיוניות מהפנים, בואי נחזיר אותם בכמה טריקים פשוטים:
* הקפידי על מייק אפ טוב וברונזר עדין כדי להחזיר ברק לפנים, ליפגלוס, קונסילר שיפתח ויאיר את אזור העיניים. בקיצור, פנים מאופרות.
* השתמשי בתכשיט שיחזיר אור לפנים שלך. שרשרת עם אלמנטים מוזהבים או מוכספים, או זוג עגילים שמושך תשומת לב. (זהב מתאים לגוון עור חם, כסף מתאים לגוון עור קר). או גם וגם. אם את במראה בוקר תוכלי לשלב כמה שרשראות עדינות באורכים שונים ועל הדרך גם תצרי מראה מעניין. אם את במראה ערב, תוכלי לשלב תכשיט דומיננטי יותר, רצוי אפילו מנצנץ קצת.
* אם את לובשת ג'קט שחור, תשלבי אותו עם חולצה או גופיה שיש בה משהו זוהר. נצנצים, פאייטים, קצת בלינג בלינג. חולצה לבנה מתחת לג'קט שחור ושרשרת מבצבצת מתוך מחשוף החולצה יעשו עבודה נהדרת.
* אם החולצה שלך שחורה - תוכלי לבחור באימרה של תחרה לבנה..משהו שישבור את השחור.
* אפשר לשלב עם צעיף גדול ומלא צבע.
הרעיון הוא להכניס אור בפריט שהכי קרוב לפנים שלך כדי לנטרל את חוסר החיוניות של השחור, לשלב פריט שיגנוב את הפוקוס מהצבע השחור.




 וכאחת שפעם הארון שלה היה מורכב 90% בגדים שחורים, גם לי קשה להיפרד מהשחור.
ככה אני עושה את זה כשבא לי ללבוש שחור..:)
[באחת התמונות הבת שלי ואני מודדות את אותה שמלה בחנות :-) ]


רוצה להזמין את סדנת הסטיילינג המעולה שלי?
בשמחה!
התקשרי ונקבע תאריך 054-5649653




תגובה 1:

  1. תודה על שפע האפשרויות לגיוון עם השחור
    אני אישית אוהבת אותו

    השבמחק