12 באוגוסט 2015

החיים ב-וורוד פוקסייה!


  

מ-0 עד 3, כמה פריטים יש לך בארון בצבע פוקסייה?
אין לך הא? :)
אז בואי תשמעי סוד.



הדרך הכי קצרה להקפיץ כל לוק, אבל באמת כל לוק,
היא באמצעות נגיעה של פוקסייה.


מניסיון אישי אני יכולה לספר לך ש-את שרשרת הפוקסייה הראשונה שקניתי
הייתי משוכנעת שאענוד ממש מעט – כי איך אשלב פוקסייה עם כל הצבעים?
וגיליתי להפתעתי הרבה שנגיעה של פוקסייה היא boost מטורף לכל לוק, 
אפילו הבנאלי ביותר.
את יכולה להיות אמיצה ולשלב פריט לבוש בצבע המדהים הזה,
ואת יכולה להתחיל בצעדים קטנים ולשלב נגיעות קלות של פקוסייה,
צמיד, עגילים, תיק, פרח בשיער...מה שעולה בדעתך.
בכל מקרה - את תיראי מעולה!

את צבע הפוקסייה ניתן בקלות (מבטיחה לך!) לשלב עם כל צבע ו/או הדפס,
וכמו תמיד חשוב המינון והמראה הכללי.

בהתחלה תוכלי לשלב את הפוקסייה בפריט קטן כמו צמיד למשל או תיק קלאצ',
ישתלב נפלא עם הדפס שחור לבן, או עם צבע חלק, נניח כחול כהה,
וכשכבר תתאהבי בצבע הזה תצליחי לשלב אותו עם צבעים נוספים -
עם ירוק זית, אפור, חרדל, טורקיז. 

הסוד הוא לקנות פריט שנראה איכותי (בלי קשר למחיר שלו) כדי שלא ייראה ילדותי וקיטשי מידי.


הנה כמה תמונות שאספתי מהרשת כדי לתת לך השראה:





שימי לב שמאוד בקלות אפשר לשלב אותו עם הדפס שחור/ לבן, עם הדפסי פרחים, עם צבעים חלקים.
זו יכולה להיות נגיעה ממש קלילה ואפילו בנגיעה של אודם שכבר תעשה הבדל.

למזלי אני שומרת תמונות שאני מצלמת לקבוצה שלי מתלבשות ולכן יכולתי גם להראות לך איך אני עושה את זה ביומיום.
בסה”כ יש פה מעט פריטים בפוקסייה והשילובים כל פעם שונים:
מכנסיים, גופיה, שרשרת, שמלה.



אם את מרגישה שהקיץ הגיע ב”הפתעה” והמלתחה שלך ממש לא ערוכה לקראת הקיץ,
יש לנו סדנת קיץ עם המון טיפים:
איך להתלבש לפי מבנה הגוף ואיך לתקתק מלתחת קיץ צבעונית, שילובי צבעים וטרנדים לקיץ 2016, וגם – איך לקנות את בגד הים המחמיא ביותר למבנה הגוף שלך!
לפרטים והרשמה היכנסי לקישור


אז תתחדשי!!
הפוקסייה בדרך למלתחה שלך..:-)

שלך, לילי








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה