2 במאי 2015

שירותי הסטיילינג שלי




כדי שיהיה לך נוח וקל לבחור מבין כל השירותים שלי -



1. חבילת ייעוץ אישית - תהליך של שני מפגשים.
מפגש ראשון - ייעוץ מלתחה: המפגש מתחיל עוד בשאלון שאני שולחת לך כמה ימים לפני. השאלון נועד למקד את הצרכים שלך, לתת לי אפשרות להכיר אותך קצת יותר.
במפגש של 3 שעות אצלך בבית תעברי אבחון מבנה גוף אישי ומדויק ואתן לך המלצות לגזרות, בדים וסגנון לבוש מתאים לך, תוך שימת דגש על אישיותך כמובן! כל ההמלצות שלי הן אישיות עבורך, כאשר אורח החיים שלך, הצרכים והאישיות נלקחים בחשבון.
נעבור על המלתחה שלך ונסנן פריטים שממש לא מחמיאים, נשלח פריטים אחרים לתיקון אצל התופרת ונשתדל למצות עד תום את מה שכבר יש לך בארון. ארכיב לך לוקים ואצלך אותם עבורך.
בסיום הפגישה אערוך לך רשימת פריטי בסיס שכדאי שיהיהו לך במלתחה.
מפגש שני - ייעוץ שופינג: במפגש של 3 שעות נקנה פריטים שישמשו אותך לאורך כל השנה, אסביר לך איך לנהל את חווית הקנייה כך שלא תהיה מתסכלת, ואגלה לך איך לחסוך כסף תוך כדי שופינג.

2. קורסים לסטיילינג אישי - "סודות מחדר הארונות".
קורס בן 5 מפגשים שנפתח אחת לחודשיים ומתקיים במרכז הארץ.
אני מנחה את הקורס יחד עם שותפה ואנחנו מקפידות על קבוצות קטנות ואינטימיות של עד 12 נשים, כדי לאפשר לנו ליווי אישי וצמוד עבור כל אחת. על הפרטים המלאים ורשימת הבנוסים אפשר לשאול אותי במייל או בנייד.

3. סטיילינג לצילומי תדמית.
אם קבעת עם צלמת לצילומי תדמית ואת רוצה למצות את התהליך, אני ממליצה להיעזר בסטייליסטית אישית.
אני נמצאת איתך לאורך כל הסשן ודואגת להלביש ולאבזר אותך, דואגת ל"העמדה" נכונה וייעוץ תדמיתי.

4. סטיילינג לקטלוגים.
אם את מעצבת אופנה או מעצבת תכשיטים ורוצה לצלם קטלוג עם נוכחות מקפיצה.
אני נמצאת בלוקיישן הצילומים (בכל הארץ) ודואגת לסטיילינג בהתאם לצרכים שלך, מייעצת וצמודה לצוות הצילום.

5. סדנאות במקומות עבודה.
סדנאות ייעודיות ומודולריות. הכל בהתאם לצרכים של הארגון, כולל סדנאות קוד לבוש.

6. שירות "לילי - עזרי לי"
ייעוץ אונליין למשך שבוע. כל מה שרצית לדעת על איך את נריאית בכל בוקר ולא היה לך את מי לשאול.
אייעץ לך איך לשדרג את הלוקים היומיומיים שלך, איך להכניס צבע וסטייל ללוקים שלך,
איך להשתמש נכון וחכם במלתחה שלך במהלך כל השנה.
וכל זה אונליין ובלי לצאת מהבית!


תרגישי חופשיה להתקשר לשאלות ולהתייעצות ללא התחייבות,
נשתמע, לילי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה