12 בפברואר 2015

מתלבשות במשימה אפשרית!

אחד הטריקים שלי לגרום לאישה לצאת מאזור הנוחות שלה בכל מה שקשור לבגדים שהיא מעדיפה ללבוש זה לתת לה משימות!
המשימה מאפשרת לה להתבונן על עצמה מהצד ולהעז – כי מי תסרב למשימה? ומכיוון שזו “משימה” אז יש לגיטימציה להעז דברים חדשים.
בשבועיים של משימות בקבוצת “מתלבשות” (קבוצה לנשים שאוהבות סטייל) יצאו לאור לוקים משגעים!
והיו גם תובנות מעמיקות! הכל בהמשך..


שבוע המשימות הראשון במתלבשות נראה כך -


כל האמצעים כשרים לביצוע המשימות!
הנה התוצאות של חלק מהן..




בסוף שבועיים של משימות התבקשו הנשים לסכם את החוויה שלהן-
“לסיכום אני יכולה לכתוב בערך מחברת שלמה… אם אנסה לקצר אז לא תיארתי לעצמי כמה ההצטרפות לקבוצה הספציפית הזאת תהיה משמעותית ותהווה שינוי חיובי עבורי ממש כמו תרפיה… תמיד אהבתי להתלבש אבל מעולם לא הגעתי עד כדי כך לפרטים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול… גיליתי שגם בגיל חמישים אפשר ללמוד לעמוד מול מצלמה ואחרי שכל חיי התייחסתי אל עצמי כ”לא פוטוגנית” , למדתי איך עושים את זה והתמכרתי… גיליתי קבוצה של נשים מקסימות, חמות, חכמות, מפרגנות ויצירתיות . שאפו גדול ללילי שמהווה דוגמא לכולנו מכל הבחינות, לשני שעדיין לא הכרתי באופן אישי אבל כבר התאהבתי… גיליתי שאני אוהבת לגוון אבל שיש לי קו מוביל מאוד ברור שמלווה אותי. גיליתי שיש לי עוד המון מה לגלות ושאם היה לי מספיק זמן וכסף הייתי מבלה המון שעות בטיולים בחנויות ובמדידת בגדים. גיליתי שאני אוהבת להיראות הכי טוב שאני יכולה אבל תמיד חייב להיות לי נעים ונח בבגדים שאני לובשת. גיליתי שאני אוהבת בדים רכים ונעימים, הרבה כותנה ואפילו המצעים שלי הם מטריקו ג’רזי… תודה רבה לכולכן וחיבוק גדול ממני לכל בנות הקבוצה הנהדרת הזאת (נטע ל.)”
“פוסט מסכם: אז מה היה לנו? חזרתי לשנות ה60, הייתי גוונית פאלטרו ונועה צפריר ליום אחד, התחברתי לטבע, לשמלות, לקיץ והכי חשוב, נהניתי!! ומה גיליתי? שבבגדים, כמו בחיים, אפשר להיות יצירתיים, לגוון, לשנות, להעיז. שזה כיף לקום כל בוקר ולהתלבש יפה, שונה ומעניין. שהקבוצה הזאת מלאת נשים מפרגנות ושלילי תותחית!! (יפעת ל.)”
“אז מה למדתי? הדבר החשוב ביותר מבחינתי היה לא לפחד לצאת מאזור הנוחות שלי, לשלב צבעים שלא הייתי מעזה לשלב. נהנתי מכל רגע תודה לך לילי על היוזמה הברוכה ולכל הבנות המקסימות כאן שמכל אחת ואחת לקחתי איתי צידה לדרך (חגית ד.)”
“פוסט חפירה רציני לסיכום….
אז היו שבועיים מעניינים ומאתגרים בהם נהניתי לראות את בנות הקבוצה המהממות והמפרגנות בשילובים מעניינים ויצירתיים.
למדתי שצריך להעיז, שכל החכמה היא למצות את מה שיש לי בארון ולא לרוץ ולקנות פריטים חדשים.
למדתי לקחת השראה מהטבע, מההיסטוריה, מאוכל, מאלוהי הפינטרסט (התמכרות חדשה שלי) וכמובן מכן.
מאז שאני פה חיי השתנו ללא היכר, אני שמה לב לפרטים של סטייל בכל מקום שאני נמצאת בו ומנסה לקחת את זה רק לכוונים חיוביים.
תודה ל- Lily Coral ול- Shani Zohar הסטייליסטיות המדהימות שמלוות את הקבוצה. אני לומדת מכן המון!
נתראה באתגר הבא… בעצם מחר בבוקר חח (רוית נ.)”
היה כיף אדיר!
אנחנו מתכוננות לאתגר הבא :-)
להצטרפות לקבוצה את רק צריכה לבקש פה... מתלבשות בפייסבוק.
לילי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה