15 בינואר 2015

איך ליצור "וואוו" במלתחה שלך!


אם עקבת אחר הרשומות האחרונות ויישמת, את תגלי שבקרוב מאוד המלתחה שלך הופכת להיות מגוונת ובעלת אפשרויות שילוב רבות. והפעם הרשומה תעסוק בפריטי ה"וואוו" שכדאי שיהיו לך.
ולמה צריך פריטי וואוו..
אצלי, כמה פעמים בחודש, יש בוקר מעוך. בוקר כזה שאני קמה אליו ואין לי השראה / חשק לחשוב על גיוון / כואב לי הראש / אין לי מה ללבוש וזה...
בבוקר כזה באופן טבעי אני מבקשת מהיקום שיעזוב אותי באמאשלו, ויתמקד במישהו אחר. לא תמיד זה עוזר ואז אני חייבת לקום להתלבש ולצאת לעבוד. אז בדיוק עבור הימים האלה שהכי רחוק שההשראה שלי יכולה ללכת זה לזרוק עלי איזה משהו נוח ולצאת לעיסוקים שלי. מן יום כזה שהנוחות ממש ממש מנחמת אותי.
ולכן יצרתי לי את נוסחת פריטי ה"וואוו".


ולא רק לימים מעוכים!
אם המלתחה שלך מורכבת בעיקה מפריטים בסיסיים -
הנוסחה הזו היא דרך מצוינת לשדרג כל הופעה.
הנוסחה אומרת שבכל קטגוריה צריך שיהיה לך פריט אחד שהוא וואוו.
קטגוריה לצורך העניין זה מכנסיים / חולצות / ג'קטים / תיקים / שרשראות / נעליים / צעיפים / שמלות / חצאיות. כל תחום כזה הוא קטגוריה. ותיכף זה יהיה ברור יותר.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
כמה דוגמאות ליום "מעוך" = לוק מאוד בסיסי ופריט וואוו אחד.
1. ביום מעוך ברירת המחדל שלי היא לבחור בג'ינס וחולצת פסים
    (או חולצת בייסיק אחרת עם הדפס כלשהו).
    הדוגמה הראשונה היא שלוב בסיסי.


  וזו דוגמא לאותו לוק בישלוב פריטי וואוו - כאלה שמקפיצים את ההופעה.
  במקרה הזה שרשרת סטייטמנט אדומה או תיק גדול צהוב.

 2. לוק נוסף שמתאים לי לימים מעוכים זו שמלה
     (בגזרה A בדרך כלל שהיא הכי נוחה לי).
    בתמונה הראשונה שמלות בשילוב בסיסי. 
  מה שנשים בדרך כלל עושות זה לשלב צבעים מאותה משפחה ולהישאר ב"צד הבטוח" של     השילובים.

  ובתמונה הזו אותן שמלות בשילוב סגנונות מנוגד שנותן אפקט אחר ושונה..
  הפריטים שנסופו הם:
  עם השמלה השחורה שילבתי ג'קט עור (או דמוי עור) בגזרה חתיכית ומחטבת ועם שמלת       הסריג האפורה שילבתי נעליים גסות וצעיף.

  3. דוגמה נוספת לימים מעוכים זו הבחירה בטוניקה מעל מכנסיים.
      נוח ולא מצריך מאמץ.
   שילוב של מכנסיים שחורים עם טוניקה לבנה וצעיף. ושילוב נוסף של מכנסי ג'ינס עם            טוניקת סריג בורדו.

  ואותם פריטים במראה משורג!
   מכנסיים שחורים וטוניקה לבנה - משולבים עם ווסט ג'ינס בגזרה מחטבת ועגילים
   בגוון ירוק עמוק.
  מכנסי ג'ינס וטוניקת סריג בורדו - משולבים עם שרשרת מולטיקולור וצמיד טורקיז.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

בחרית הפריטים היא בהנחה שזה קולע לרוב המכריע של הנשים. כמובן שכל אחת יכולה וצריכה לקחת את זה כהשראה לפריטים שיש לה בארון. כאלה שסתם מונחים בצד ואף פעם לא באמת ידעת למה קנית אותם. קדימה..זה הזמן לאוורר :)
התרגיל הזה נותן לך אפשרות להעז בצעדים קטנים. מכאן אפשר להמשיך לצעד הבא ולשילוב של שני פריטי וואוו.
זהירות - לא להגזים ! 

מספרים שאין כמו דוגמה אישית, אז מצרפת לך כמה תמונות מהיומיום שלי.

    

      

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
להדרכות אישיות או קבוצתיות / לליווי אישי / להרשמה לקורסים בהנחייתי
צרי קשר 054-5649653

להת'
לילי 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה