11 בספטמבר 2014

אוהבת הכל כלול? גם שיק וגם זול


החופש הגדול שהיה, החגים שעוד יהיו...במילה אחת - הוצאות! בשתי מילים - הוצאות כבדות!
הנה כמה אופציות להיראות שיקית לקראת העונה הקרובה בלי לאתגר את הבנקאי שלך !




אני אוהבת לבן, ואוהבת אותו רפוי. הכי טבעי לי - שמלה לבנה. שמתי עליה עין כבר הרבה זמן.
אם האורך שלה קצר לך תוכלי לשלב תחתית לבנה למטה,
אפשר לשלב עם ווסט ג'ינס / ג'קט מחויט, להוסיף צבע בתיק / נעליים.

שמלה לבנה - 36 ש"ח




















אמצי לך טרנץ' !
החורף הישראלי דומה יותר לקיץ האירופאי. לא זוכרת מתי הורדתי לאחרונה את המעילים הכבדים שלי.
לעומת זאת, מעיל טרנץ' מגניב יקפיץ לך כל לוק וגם יגן עלייך מהקרירות החורפית.

אם את בתולת צבעים ורוצה ללכת על צבעים בסיסיים-

מעיל טרנץ' - 52 ש"ח





















ואם את בעניין להתפרע עם צבע -

מעיל טרנץ' בכמה צבעים - $25






















חצאית דמוי עור
פריט שלא יוצא מהאופנה, אבל אחת לכמה שנים עושה באזז בק.
אני אוהבת את המראה האדג', זו החצאית שאני בוחרת עבורי.

חצאית דמוי עור בגזרה A במחיר $9.82




















והנגיעה המטאלית שלך לסתיו הקרוב.

קאלצ' - $16.80




















ותראי את תכשיט הפוקסיה הזה. בשילוב ג'ינס..

נעליים - $13.88






















יצאנו בזול, לא?


שלך
לילי קורל | סטייליסטית אישית

מוזמנת להוריד את מדרכי הסטיילינג החינמיים שלי
http://lilycoralstyling.ravpage.co.il/styling.guide

או להיעזר בשירותי סטיילינג אישי מותאמים
http://lilycoralstylist.blogspot.co.il/p/blog-page_1042.html



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה