14 באוגוסט 2014

איך תשדרגי כל מראה בטריק אחד קטן


כסטייליסטית אני מדגישה תמיד את חשיבות האקססוריז בבניית מלתחה חכמה. אבזור נכון יכול ליצור לוקים שונים מאותם הבגדים. 

כלל אצבע בהתאמת אקססוריז לבגדים הוא להתאים את האקססוריז לסגנון הלבוש. חייבת להיות הלימה בין סגנון הלבוש לסגנון האקססוריז, כדי לא ליצור מראה לא מאוזן ומבלבל. כמו שמלה לבנה ורומנטית עם שרשרת משולבת עור ומתכות . מראה כזה של שמלה רומנטית ואבזור דרמטי מחטיא את המטרה ולא הרמוני.


לחובבות טרנד הסטייטמנט - it's your show time. שרשראות סטייטמנט הן Big YES לשדרוג כל מראה. שרשראות הסטייטמנט מכניסות צבע, עניין ואדג'יות לכל מראה שתבחרי.

הטיפ הכי נכון, שאגב אני מיישמת אותו בכל פעם שאני מתלבשת, הוא לנסות ולבחון שילובים שונים של תכשיטים עם הבגדים שבחרת. יכול להיות שכמה תכשיטים שבחרת יתאימו לבגדים שבחרת אבל מצב הרוח שלך הוא שיקבע איזה מראה את רוצה ליצור. הקשיבי לעצמך.

כדי ליצור מראה מעניין אפשר לשלב אוסף של שרשראות או צמידים ש'מדברים' באותה שפה. כך שגם עם ג'ינס וטי שירט לבנה תוכלי לבנות לוק מעניין ומלא שיק..

בסיכומו של דבר, כדי ליצור וורסטיליות במלתחה אני ממליצה לבנות בחכמה מלתחת אקססוריז שתלווה אותך בכל לוק שתבחרי. אפשר לשלב ישן עם חדש, זול עם יקר, לנסות שילובי צבעים ומתכות. 

מלתחת אקססוריז נכונה ומושקעת דורשת גם אחסון חכם ומלא כבוד. כל שרשרת עטופה בשקית אורגנזה (שאגב ניתן לקנות בחבילות בחנויות של כלים חד פעמיים). סדרי את כל השרשראות בקופסאות מתאימות לפי סדר/ שימוש/ צבע או כל שיטה שתבחרי. כך תוכלי לשלוף במהירות ולאחסן בצורה נכונה.

אני תמיד מסכמת את המפגשים שלי עם לקוחות במשפט שנכון להרבה תחומים ובעיקר לסטיילינג האישי: האקססורי הכי חשוב שלך הוא your open mind.












לילי קורל |זמן הסטייל שלך
lilycoral3@gmail.com  |  054-5649653

2 comments: