29 במאי 2014

היית נעזרת בסטייליסטית אישית?


לכאורה המודעוּת לסטיילינג אישי בצמיחה, סטייליסטיות אישיות מציפות את השוק ויש סוג של רוויה, ויחד עם זאת אני פוגשת לא מעט נשים שעדיין לא מוּדעוֹת לשירות הזה (זה נראה להן יקר ואקסלוסיבי), ונשים שכן משתמשות בשירות הזה אבל רוצות לשמור על זה בסוד :)
אני כמובן שומרת על דיסקרטיות מלאה של הלקוחות שלי, ותוהה...למה בסוד?
האם היית שומרת בסוד את העובדה שלקחת מעצבת פנים לבית שלך? או אדריכלית? האם היית שומרת בסוד את העובדה שיש לך ספּר טוב?


כמה מיתוסים על סטיילינג אישי שאני רוצה לנפץ:

אני לא אוהבת את הגוף שלי, אבל אף אחת לא תוכל לעזור לי להתגבר על זה.
כשאת אומרת אף אחת, את אולי מתכוונת לחברות החתיכות שלך? או אפילו לחברות הפחות חתיכות שלך? או לקולגות שלך בעבודה? או לאחיות שלך
אז את צודקת. אולי הן יוכלו לעזור לך נקודתית. אבל עזרה עמוקה ואבחון מדויק של אשת מקצוע, תהליך אישי שכזה, יוביל אותך לתוצאות ממוקדות ופרקטיות. את אפילו תראי שזה לא נורא כפי שחשבת. ההטמעה של התהליך לוקחת כמה שבועות שבהם תרגישי מופתעת מעוצמת השינוי התפיסתי שלך, הגישה שלך לעצמך
*"שמחה מאוד שבחרתי בך לעזרה וממליצה בחום לכל אחת לפנק את עצמה בחוויה כזו - שיחד עם רצון ונכונות - יכולה לשפר פלאים את הרגשת הביטחון העצמי והנשיות" 
*ציטוט ממכתב תודה של לקוחה.


אני מעדיפה להיכנס לתהליך כזה אחרי שארזה, כשתיעלם לי הבטן, כשיצטמצמו לי הירכיים..כשאהיה גבוהה ורזה... 
אדרבא. זה בדיוק הזמן ללמוד איך לטשטש את האזורים המאתגרים בגוף שלך ואיך להדגיש את האזורים שאת אוהבת.
זה לחלוטין הרגע לעשות את הסוויץ' הזה בתפיסת הגוף שלך וללמד אותך כמה טריקים שישדרגו את המראה שלך ומתוך הרגע הזה לרזות ולהצליח בכל התהליך, מכל הכיוונים.
זה בדיוק הרגע ללמוד איך לטשטש בטן, להצר את המראה הכללי של הגוף, האירך רגליים. כן, זה מה שעושות אשליות אופטיות.
זה בדיוק הרגע להפסיק לבזבז כסף על בגדים גדולים שמכסים את כולך, זה בדיוק הרגע לחסוך עוגמת נפש מול המראה בחנות או בבית שלך, זה בדיוק הרגע ללמוד איך להרכיב מלתחה שמתאימה בדיוק לך
כי "עד שתרזי" את עדיין צריכה ללבוש בגדים, ללכת לאירועים, לעבודה, אולי גם לצאת לדייטים. את לא משאירה את העולם ב"הולד" עד שתרזי, נכון? זה מעגל אינסופי של תסכול מהמראה, אכילה, בגדים שלא הולמים..ושוב תסכול.
*"בדיוק כמו שאמרת לי לבחור" , "בהשראתך רכשתי היום כל אקססורי אפשרי!! כמה צבע וסגנון בזכותך" , "את מדהימה, טיפים נהדרים" , "אהבתי את גישתך המקצועית" , "הגשמת לי חלום".
* אלה חלק מהמילים שכותבות לי לקוחות.


סטייליסטית זה לנשים מפורסמות, צפוניות, תל-אביביות. לא בשביל אחת כמוני.
הלקוחות שלי הן נשים אמיתיות שחוות קשיים להתלבש לעבודה, לדייטים, לסתם קפה עם חברה. נשים שמודעות לעצמן והמראה החיצוני חשוב להן כי הן מבינות שזה כרטיס הביקור שלהן לעולם. נשים שיש להן קושי בשילובי צבעים, בהתאמה של אקססוריז, נשים שנתקלות במוכרות שיודעות לדחוף להן פריטים לא נכונים עבורן שאחר כך שוכבים בארון. נשים שרוצות לדעת איך להרכיב מלתחה עדכנית, פרקטית ונכונה לגזרה שלהן.
סטיילינג אישי הוא דווקא לנשים כמוך שלא מקבלות הזמנה להשקה של חנות בגדים ואפשרות לקונות הכל במחירים מצחיקיםסטיילינג אישי הוא דווקא לכאלה שאין להן כסף, לבזבז על טעויות. את אחת כזו?
 *"פשוט היתה לי חוויה להוציא את כל הבגדים מהארון ולהכניס פנימה פריטים שמתאימים אך ורק לי",
"תודה ממוש! נשבעת לך שחלק מזה שיש לי שמלה הוא בזכותך".
* ציטוט של לקוחות.


סטיילינג אישי עולה הרבה כסף. לא בטוחה שאני יכולה להרשות לעצמי.
סטיילינג אישי עולה כסף. בדיוק כמו שללכת למספרה עולה כסף, לקנות בגדים עולה כסף, להיעזר במורה פרטית לילד עולה כסף, לקחת את האוטו למוסך עולה כסף, לקחת מעצבת פנים עולה כסף, להיעזר בפסיכולוג עולה כסף.
הרבה?  לא בטוח.
בואי נסכם יחד את מחיר כל הפריטים שקנית ולא הצלחת ללבוש כי..
לא התאים לך לשום דבר. לא החמיא לך. הצבע עיצבן אותך. הגזרה שנראתה מיוחדת בחנות, בבית ניראית מצחיקה.
ואני יכולה להמשיך ככה עוד הרבה.
אז בואי נסכם את מחיר כל הפריטים האלה ונבדוק לאיזה סכום הגעת. אני מהמרת שמדובר באלפי שקלים לאורך הזמן.
ומכיוון שכך, אני שמחה להודיע לך שהוצאה חד פעמית על סטייליסטית שתלמד אותך בדיוק מה מתאים לך, תחסוך לך הוצאות עתידיות על טעויות. אני מגדירה את זה כהוצאה חד פעמית עם תובנות ותועלות לכל החיים
אז אם את לא יכולה להרשות לעצמך לבזבז כסף על טעויות - אין ספק שאת צריכה אותי כסטייליסטית האישית שלך.


אני לא אוהבת שופינג!! זה סיוט עבורי!
מכירה, הא  ?! :)
צודקת. שופינג יכול להיות מאוד מתסכל כשאת לא יודעת מה באמת מתאים לך. החנויות מלאות בטרנדים שלא הולמים כל אחת, בצבעים שלא תמיד מחמיאים לכולן. כשהמלתחה שלך לא מורכבת נכון את ממשיכה לקנות פריטים שלא קשורים אחד לשני, לא קשורים לסגנון שלך, רק כי זה מה שמוכרים בחנויות.
חבל. חבל מאוד! הרבה כסף שנזרק לפח. אפשר אחרת! וזה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לך.
*"לילי היי, איך שהגעתי הביתה נכנסתי ללוק החדש :) לא הורדתי את המכנס הירוק מאתמול...מתה עליו!!! היה מעולה והיה לי ממש ממש כיף!!!"
* נכון, גם זה ציטוט ..:)


אם אין לך מה ללבוש, ואם את לא אוהבת את המראה שלך, ואם את מתוסכלת מאיך שאת ניראית, אם את רוצה לחסוך כסף על טעויות, או (שימי לב) אם את סתם רוצה להעניק לעצמך מתנה שווה!! 
בתהליך של ליווי אישי אני מוסיפה גם המלצות לגבי איפור ושיער, כהשלמה לשדרוג המראה. 


בסוף התהליך תקבלי סיכום מפורט על האבחון והייעוץ, כולל המחשות והטיפים שניתנו לך.
לא תצטרכי לזכור כלום. הסיכום יחכה לך במייל ותוכלי לחזור אליו מידי פעם.
מניסיון של לקוחות, כשחוזרים לסיכום לאחר תקופה מסוימת מבינים הרבה יותר.

וזה ממשיך..
כי אי אפשר להתחיל תהליך כזה בלי לדייק בהלבשה תחתונה. תקבלי במייל גם את המדריך שלי להלבשה תחתונה נכונה.


ובונוס שווה ערך לכסף רב - תקבלי המשך ליווי אונליין במשך שבועיים, כדי שלא תרגישי לבד.

צבעים, טקסטורות והשראה

בהצלחה
לילי קורל |זמן הסטייל שלך
lilycoral3@gmail.com  |  054-5649653





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה